5 tipů pro lepší prodej vaší nemovitosti

Zcela jistě nic nového pod sluncem, ale proč nevyužít pár známých a osvědčených tipů při prodeji nemovitosti? Mnohdy jde spíše o to zamyslet se nad tím, co by při hledání nemovitosti na první pohled zaujalo či naopak odradilo i vás.

1. Příprava pro první dojem

Vaši nemovitost vizuálně pěkně připravte, důkladně ukliďte (zejména kuchyni a koupelnu), odstraňte drobné, oku nelahodící závady, není nutné se pouštět do rozsáhlých rekonstrukcí, které se vám nemusí ve výsledné ceně vrátit. Raději zvažte výmalbu, vyklizení starého nábytku, případně home staging.

2. Nastavení správné prodejní ceny

Správně nastavená nabídková cena vaši nemovitosti rozhoduje o tom, jak dlouho budete nemovitost prodávat. Samozřejmě by byla škoda prodávat nemovitost "pod cenou" a připravit se o možný příjem, na druhou stranu problémem častějším je cena příliš vysoká. Nemovitosti jsou pro kupující nejatraktivnější v době, kdy vstupují na trh. Není nic horšího, než když je nemovitost dlouho v nabídce a čas od času se její cena sníží.

Vodítkem vám mohou být srovnatelné nemovitosti v inzerci, ovšem může se stát, že v danou chvíli je jich zde málo a mnohdy za velmi rozdílné ceny.

Dále máte možnost využít cenových map v dané lokalitě a to ve volně přístupných verzích či placená na https://www.cenovamapa.org 

3. Kvalitní prezentace

Vaši nemovitost chcete prezentovat těmi nejúčinnějšími prostředky tak, aby všichni věděli, že ji prodáváte. Dejte si záležet na kvalitních fotografiích - foťte nejlépe ve slunečném dni, v dopoledních nebo časných odpoledních hodinách, kdy okny prostupuje  nejvíc denního světla. Snímek by měl obsáhnout co největší záběr daného prostoru, pokud je to možné, ideálně s kvalitním širokoúhlým objektivem.

4. Vypovídající fotografie

Hlavní fotografie by měla snímat nejzajímavější část interiéru – vyhněte se detailním fotografiím rohu stolu, skříně apod. Pokuste se aby fotografie měly logickou posloupnost a obsáhly celý interiér, snímek celé budovy a jistě nebude od věci zachytit i výhled a okolí. Nezvýrazňujte novou kuchyňskou linku, která např. nebude součástí prodeje, vyhnete se zbytečným nedorozuměním.

5. Videoprohlídka

Také videoprohlídka nemovitostí je nový způsob, jak atraktivní a moderní formou propagovat vaši nemovitost na trhu.

Dokáže nemovitost lépe představit, je mnohem přehlednější, ale to hlavní je, že dokáže zachytit atmosféru místa i okolí. Kvalitní videoprohlídka také umí pracovat s emocemi, vždyť zájemce o vaši nemovitost mnohdy kupuje místo ve kterém se chce cítit dobře, což  fotografie neumí tak "živě" předat.

Pokud budete chtít, rádi vám nejen s těmito tipy pomůžeme, tým Unicareal.

Vyplňte formulář a zanechte nám své číslo. Zavoláme vám a poradíme

19.6.2017